reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Turková

Lenka Turková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastne rozvedená mamina dvoch úžasných anjelikov, ktorá by ocenila keby mal deň 48 hodín :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

Moje znovuzrodenie

Lenka Turková

Moje znovuzrodenie

Dnes sa vraj na Slovensku rozvádza každé druhé manželstvo....ani moje neni výnimkou. Ale po dvoch rokoch môžem povedať, že som sa rozvodom zmenila z kukly na motýľa a konečne začala žiť a konečne som šťastná. My ženy sme veľmi silné, aj keď nás niečo bolí, trápi, čokoľvek, vieme pozbierať sily a bojovať, pre seba, pre deti....Dokážeme byť matkami, kamarátkami, manželkami, milenkami, robiť kariéru, a zvládať všetko samé, keď musíme, chceme.....

  • 30. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu